Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jan 2025 15:25:24 +0200

Tere!

Jõhvi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2511201/00613 
aadressile Ida-Viru maakond, Jõhvi vald, Tammiku alevik, Tamme tn 21 (elamu 
35krt) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: -

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27230685>  (menetlus nr: 
469048), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõhvi Vallavalitsus) või menetleja (KRISTINA IKOHHAINEN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister